Buffalo Bill beker 2024

Op vrijdag 12 juli werkte het weer bepaald niet mee, maar de woensdag erna gelukkig wel !

Vanaf half 2 liep het schietterrein bij ’t Kappelleke vol met enthousiaste schutters en niet te vergeten de supporters. Na de koffie met cake stonden inmiddels 19 schutters klaar om de vogel uit de lucht te schieten. Er werd goed geschoten en ook de dames lieten zich niet kennen. Na een aantal rondes begon het erom te spannen, wie gaat het lukken om de vogel eraf te schieten.

De spaanders vlogen in het rond en na ruim 125 schoten lukte het Jan Maas (inmiddels voor de derde keer) de vogel op de juiste plaats te raken en werd tot koning gekroond.

Tegelijk met het vogelschieten werd ook begonnen met het buksschieten en even later ook met het Jeu de Boules. Er werd met veel passie, maar met nog meer plezier gespeeld en uiteindelijk waren de winnaars bekend,  Willy Looymans en Ad v, d Zanden wonnen het Jeu de Boules en Jan v. d. heuvel het buksschieten.

De middag werd afgesloten met een lekkere Chinees en rond acht uur gingen de laatsten naar huis. Tot volgend jaar was de meest gehoorde afscheidsgroet. Met dank aan de organisatie en de vrijwilligers van de schietvereniging.

Het was supergezellig!!!