27 juli 2024

Kringbedevaart Ommel

KBO Bedevaart Ommel 15 Augustus

Ook dit jaar organiseren de gezamenlijke KBO Kringen Asten, Deurne en Someren weer de Bedevaart voor Leden van de KBO en Ouderen uit Asten , Deurne en Someren.

De Bedevaart wordt gehouden op Maria Ten Hemel Opneming op 15 augustus in de kerk van Ommel.

Een werkgroep met leden uit alle drie de kringen hebben de organisatie opgepakt en hebben het programma voor deze Bedevaart gemaakt en gaan met goed vertrouwen de bedevaart tegemoet zien. Aalmoezenier Kalb van KBO-Brabant zal als Voorganger de dienst verzorgen daarbij wordt hij geassisteerd door Pastoor van Ommel. Verder zullen enkele van de pastoors van kerken uit de kringen aanwezig zijn.

De aanvang van de dienst op 15 augustus is om 14.30uur in de kerk van Ommel.

Na de dienst is er een mogelijkheid om in “café ons Jantje “ een kop koffie met gebak te nemen , let wel op eigen rekening !